Консумацията на шоколадови изделия бележи плавно и трайно повишение
Проучване на агенция Market Links показва, че шоколадовите бонбони и шоколади са с най-голям ръст от групата „Шоколадови изделия“. 31% от участниците в проучването консумират шоколадови бонбони поне веднъж седмично през 2023 г., 22% два до три пъти месечно, 16% веднъж месечно и 15% заявяват, че въобще не консумират шоколадови бонбони. Профилът на консуматорите на шоколадови продукти е с най-висок относителен дял при по-малките населени места от градски тип, при по-възрастната част от населението със средни и високи доходи. Основен двигател на пазара остава нагласата на потребителите към консумация на висококачествен шоколад, който допринася положително за здравето. Други фактори, които се очаква да стимулират развитието на пазара, включват предлагането на премиум продукти на базата на шоколад и използването на визуално привлекателни опаковки за привличане на вниманието на потребителите. Нарастващата популярност и акцентирането върху концепцията „от какаовите зърна до шоколадовото блокче“ ще доведе до значително увеличение на търсенето на премиум и специални шоколадови продукти през следващите години.
През м. февруари 2019 г. отвори врати магазин Шоко КООП. Вече 5 години разнообразието на предлаганите ръчно изработени шоколадови изделия от висококачествени суровини от Италия и Белгия задоволява изтънчения вкус на ценителите на качествен шоколад, както и са подходящ подарък за приятели и корпоративни клиенти. Чрез поръчки през сайта www.chococoop.bg персонализираните шоколадови изделия достигат директно до вашата врата в цялата страна.
Насладете се на нашия ръчно изработен с много любов шоколад при всеки специален момент.