• Новини
    • България
    • Социална политика
      • Децата на България
    • Закон и Ред
    • Скандално
    • Култура
    • Спорт
  • Общество
    • Позиция
    • Интервю
    • Мнение
    • Патриот
    • Историята е една
    • #БУЗЛУДЖА
  • ЦКС
    • НОВИНИ
    • Е-БЮЛЕТИН
    • СЪБИТИЯ
  • Икономика
    • БИЗНЕС
    • Земеделие
    • Екология
  • Свят
  • Русия
    • Политика
    • Икономика
    • Общество
  • Китай
    • Политика
    • Икономика
    • Общество
  • ОБЯВИ
  • #БСП – ОБЕДИНЕНА ЛЕВИЦА
  • #ДПС-Общност и Заедност
Вестник ЗЕМЯ
Вестник ЗЕМЯ
  • Новини
    • България
    • Социална политика
      • Децата на България
    • Закон и Ред
    • Скандално
    • Култура
    • Спорт
  • Общество
    • Позиция
    • Интервю
    • Мнение
    • Патриот
    • Историята е една
    • #БУЗЛУДЖА
  • ЦКС
    • НОВИНИ
    • Е-БЮЛЕТИН
    • СЪБИТИЯ
  • Икономика
    • БИЗНЕС
    • Земеделие
    • Екология
  • Свят
  • Русия
    • Политика
    • Икономика
    • Общество
  • Китай
    • Политика
    • Икономика
    • Общество
  • ОБЯВИ
  • #БСП – ОБЕДИНЕНА ЛЕВИЦА
  • #ДПС-Общност и Заедност
Вестник ЗЕМЯ
НОВИНИ ЦКС

Собствените марки засилват позицията си на европейския пазар на храни за домашни любимци

От ЗЕМЯ 4 октомври 2023
 Собствените марки засилват позицията си на европейския пазар на храни за домашни любимци

Собствените марки са придобили една трета (34%) от пазара в категорията храни за домашни любимци. През 2022 г. собствените марки в категорията са увеличи дела си с 18% ( 3.6 млрд. евро) на шестте най-големи пазара в Европа: Франция, Италия, Германия, Испания, Великобритания и Нидерландия. Тенденцията за ръст на продажбите на собствени марки продължава и през 2023г., в резултат на пускането на нови продукти в категорията и слабо покачване на цени поради инфлационните процеси. По данни на FEDIAF (Европейската индустрия за храни за домашни любимци), иновациите в категорията са нараснали с 39%. Все повече потребители възприемат собствените марки за домашни любимци като иновативни и отличаващи се от останалите с включването на висококачествени хранителни съставки източник на високо съдържание на протеини, ниско съдържание на мазнини и др. балансирани хранителни вещества.

В България пазарът на храни за домашни любимци е много атрактивен и с висок потенциал за развитие. Продажбите в категорията са над 100 млн. лв. в магазините за хранителни стоки. Пазарът отбелязва ръст от 17% спрямо миналата година. Въпреки лекото увеличение на цените, категорията е силно устойчива – купувачите не се оттеглиха от средния и високия ценови клас и продължава да се отчита ръст както в стойност, така и в обем.

В Италианската индустрия за храни за домашни любимци,  лидер в продажбите на продукти собствена марка е КООП Италия, следван от Марс и Нестле. Продуктите са с високо качество, среден ценови клас и отговарят на все по-специфичните нужди на потребителите. Линията COOP AmiciSpeciali е лесно разпознаваема на регалите в магазините. „Кооп-търговия и туризъм“ АД осигурява регулярни доставки до кооперативните организации стопанисващи обекти от ТВ КООП. Присъствието на продуктите от собствената марка на КООП Италия в магазините са възможност за генериране на ръст в продажбите в тази категория и допълнително конкурентно предимство с предлагането на продукти с високо качество и добра цена.

Етикети:на фокус Актуално COOP AmiciSpeciali
Предишна новина
Следваща новина

Последни публикации

  • Previous
  • Next
НОВИНИБЪЛГАРИЯ

Организаторите на протеста в защита на лева: На площада до пълна победа! Да живее България, да живее демокрацията!

2 юни 2025 17:34
#БСП - ОБЕДИНЕНА ЛЕВИЦАНОВИНИ

Атанас Зафиров във Враца: Редовното правителство сложи край на безвремието

2 юни 2025 16:27
БЪЛГАРИЯ

Диляна Гайтанджиева към ген. Атанасов: И шефът на американското разузнаване ли е агент на Кремъл?

2 юни 2025 16:26
СВЯТ

Руски и украински представители започнаха втория кръг на директни мирни преговори в Истанбул

2 юни 2025 16:03
ПОЗИЦИЯОБЩЕСТВО

Калташки донос срещу българска журналистка

2 юни 2025 16:00
#БСП - ОБЕДИНЕНА ЛЕВИЦАНОВИНИ

Министър Гуцанов: Социалните предприятия са ключ към устойчива икономика и социална интеграция

2 юни 2025 15:37
Image Not Found

Категории
  • НОВИНИ 12848
  • ОБЩЕСТВО 2614
  • ЦКС 192
  • ИКОНОМИКА 1288
  • СВЯТ 4869
  • РУСИЯ 2272
  • КИТАЙ 1114
още НА ФОКУС
НОВИНИ БЪЛГАРИЯ

Организаторите на протеста в защита на лева: На

2 юни 2025

ВЪЗВАНИЕ ОТ ГРАЖДАНСКИЯ КОМИТЕТ, ОРГАНИЗИРАЩ ПРОТЕСТИТЕ ПРОТИВ ЕВРОТО И “ЗА” РЕФЕРЕНДУМ Хората са на улицата не просто в защита на

БЪЛГАРИЯ

Диляна Гайтанджиева към ген. Атанасов: И шефът на

2 юни 2025

По повод новината, че депутатът от ПП-ДБ Атанас Атанасов в качеството си на председател на Комисията за контрол над службите

СВЯТ

Руски и украински представители започнаха втория кръг на

2 юни 2025

Руски и украински представители започнаха втория кръг на директни мирни преговори от 2022 г. насам в Истанбул, но без никакви

  • Архив
  • За нас
  • Автори
  • Реклама
  • Условия за ползване
  • Контакти
  • Договори за Парламентарни избори
    – 27 октомври 2024 г.
  • Архив
  • За нас
  • Автори
  • Реклама
  • Условия за ползване
  • Контакти
  • Договори за Парламентарни избори
    – 27 октомври 2024 г.
© Вестник Земя 2025. Всички права запазени.