Поколение Z и тяхното бъдещо потребителско поведение
Най-новото поколение възрастни навлиза на пазара и за компаниите става все по-важно да разберат уникалните потребности и поведение на поколение Z. С отлични перспективи, предпочитания и очаквания, в сравнение с предишните поколения, поколение Z предефинира потребителския пейзаж със своите технологични разбирания, прагматични и социално-политически характеристики.
Като първо поколение, израснало в свят, изцяло свързан онлайн, влиянието на дигиталния свят и социалните медии върху начина на живот и поведението на представителите на поколение Z не може да бъде подценено. Зашеметяващите 98% от тях използват социални медии и много от тях проучват продуктите онлайн, преди да ги купят. Тези дигитални номади са в състояние да вземат по-бързи и по-информирани решения за своите покупки, стимулирайки повече от всякога по-високото ниво на ангажираност с марките. Те също така държат марките да са отговорни за подобряването на екологичните си характеристики, като 34 % са готови да ги бойкотират, ако не са съобразени с екологичните и социалните проблеми. Наложително е брандовете да признаят значението на поколение Z, като критична демографска група, с която да се ангажират, особено когато тяхната покупателна способност и разполагаем доход нарастват. Потребителите от поколение Z все повече ще очакват марките да са истински, да се ангажират с разнообразието, да подобрят своите екологични характеристики придружено от полезно съдържание и уникални цифрови изживявания.