• Новини
    • България
    • Социална политика
      • Децата на България
    • Закон и Ред
    • Скандално
    • Култура
    • Спорт
  • Общество
    • Позиция
    • Интервю
    • Мнение
    • Патриот
    • Историята е една
    • #БУЗЛУДЖА
  • ЦКС
    • НОВИНИ
    • Е-БЮЛЕТИН
    • СЪБИТИЯ
  • Икономика
    • БИЗНЕС
    • Земеделие
    • Екология
  • Свят
  • Русия
    • Политика
    • Икономика
    • Общество
  • Китай
    • Политика
    • Икономика
    • Общество
  • ОБЯВИ
  • #БСП – ОБЕДИНЕНА ЛЕВИЦА
  • #ДПС-Общност и Заедност
Вестник ЗЕМЯ
Вестник ЗЕМЯ
  • Новини
    • България
    • Социална политика
      • Децата на България
    • Закон и Ред
    • Скандално
    • Култура
    • Спорт
  • Общество
    • Позиция
    • Интервю
    • Мнение
    • Патриот
    • Историята е една
    • #БУЗЛУДЖА
  • ЦКС
    • НОВИНИ
    • Е-БЮЛЕТИН
    • СЪБИТИЯ
  • Икономика
    • БИЗНЕС
    • Земеделие
    • Екология
  • Свят
  • Русия
    • Политика
    • Икономика
    • Общество
  • Китай
    • Политика
    • Икономика
    • Общество
  • ОБЯВИ
  • #БСП – ОБЕДИНЕНА ЛЕВИЦА
  • #ДПС-Общност и Заедност
Вестник ЗЕМЯ
НОВИНИ ЦКС

Тенденции при храните и напитките през 2024 г.

От ЦКС 23 февруари 2024
 Тенденции при храните и напитките през 2024 г.

През 2024 г. за производителите на храни и напитки ще бъде от съществено значение да предвидят и изпреварят ключовите тенденции, които формират потребителското поведение. В доклад на британската агенция за пазарни проучвания FMCG Gurus се посочва, че потребителите в стремежа си да защитят своето физическо и емоционално здраве, са възприели модел на поведение основан на принципа „ден за ден“.

Потребителите усещайки влиянието на инфлацията се опитват да намалят разходите си за храни и напитки. Поведението им характерно за времена на рецесия е свързано с намаляване лоялността към марката, търсене на промоционални оферти и премиум продукти в търговската мрежа.

Потребителите стават все по-заинтересовани от въздействието на климатичните промени върху хранителната верига. Те очакват от производителите да възприемат иновативни и природосъобразни практики, които да работят в посока запазване на биоразнообразието и природните ресурси. Брандовете следва да промотират стойността на продуктите с грижа към околната среда като подчертават допълнителните им ползи.

В последните години увеличението на цените и ускореното темпо на ежедневието след пандемията оказа значително влияние върху емоционалното състояние на потребителите.

Значителен брой от тях активно са започнали да търсят начин да подобрят настроението си и да подсилят психичното си здраве. В опит да го постигнат те са склонни да се оттеглят от ежедневното напрежение и да преосмислят приоритетите си, като поставят на водещо място по-добрия сън и по-здравословните хранителни модели. Потребителите са станали много по-внимателни по отношение на проследяването на съставките, вложени в продуктите и се стремят да направят бърз и информиран избор що се отнася до хранителния профил на търсените от тях продукти.

Популярността на мобилните приложения, които проследяват здравето на потребителите продължава да расте. Все повече потребители използват приложенията за да следят хранителния си режим и начина си на живот. В отговор на този тренд производителите изготвят персонализирани предложения за клиентите.

Подчертаването на автентичността на продукта се оценява високо от потребителите. Те търсят стоки, които биха възприели като натурални, тъй като вярват, че са по-добри както за тях самите, така и за околната среда. Тази нужда доведе до увеличение в търсенето на продукти, които се рекламират като „свободни от“ или „без“ дадени съставки. Въпреки това е необходимо да се гарантира, че всяко рационализиране на съставките няма да се приеме погрешно като опит да се намалят разходите за производство на въпросния продукт, защото потребителите търсят както автентичност, така и качество.

Етикети:ЦКС На фокус Хранене
Предишна новина
Следваща новина

Последни публикации

  • Previous
  • Next
ОБЩЕСТВОКИТАЙ

Насладете се на 4 страхотни нощни пазара в Шънджън

7 юни 2025 20:00
ПОЛИТИКАКИТАЙ

Филипинската политика спрямо Южнокитайско море е обречена на провал

7 юни 2025 18:00
НОВИНИБЪЛГАРИЯ

“Възраждане” с писма до лидерите в ЕС: Протестите срещу еврото не могат да бъдат скрити!

7 юни 2025 17:45
ОБЩЕСТВОПАТРИОТ

Заедно с тракийци от цяла България вицепрезидентът участва в традиционния Национален тракийски младежки събор „Илиева нива“

7 юни 2025 17:33
Закон и РедНОВИНИ

Иван Кръстев, МТСП: Държавата ще защити здравето, живота и правата на хората

7 юни 2025 17:29
НОВИНИБЪЛГАРИЯ

Йотова: Докладите на ЕЦБ и ЕК оправдават притесненията на президента, заради които предложи референдума

7 юни 2025 17:24
Image Not Found

Категории
  • НОВИНИ 12920
  • ОБЩЕСТВО 2627
  • ЦКС 192
  • ИКОНОМИКА 1296
  • СВЯТ 4901
  • РУСИЯ 2291
  • КИТАЙ 1120
още НА ФОКУС
Е-БЮЛЕТИН ЦКС

Новости в Кооперативната търговия – е-бюлетин 05/2025

30 май 2025

Е-БЮЛЕТИН ЦКС

КООП новини от Европа и света – е-бюлетин

28 май 2025

Е-БЮЛЕТИН ЦКС

Новости в Кооперативната търговия – е-бюлетин 04/2025

2 май 2025

  • Архив
  • За нас
  • Автори
  • Реклама
  • Условия за ползване
  • Контакти
  • Договори за Парламентарни избори
    – 27 октомври 2024 г.
  • Архив
  • За нас
  • Автори
  • Реклама
  • Условия за ползване
  • Контакти
  • Договори за Парламентарни избори
    – 27 октомври 2024 г.
© Вестник Земя 2025. Всички права запазени.