• Новини
    • България
    • Социална политика
      • Децата на България
    • Закон и Ред
    • Скандално
    • Култура
    • Спорт
  • Общество
    • Позиция
    • Интервю
    • Мнение
    • Патриот
    • Историята е една
    • #БУЗЛУДЖА
  • ЦКС
    • НОВИНИ
    • Е-БЮЛЕТИН
    • СЪБИТИЯ
  • Икономика
    • БИЗНЕС
    • Земеделие
    • Екология
  • Свят
  • Русия
    • Политика
    • Икономика
    • Общество
  • Китай
    • Политика
    • Икономика
    • Общество
  • ОБЯВИ
  • #БСП – ОБЕДИНЕНА ЛЕВИЦА
  • #ДПС-Общност и Заедност
Вестник ЗЕМЯ
Вестник ЗЕМЯ
  • Новини
    • България
    • Социална политика
      • Децата на България
    • Закон и Ред
    • Скандално
    • Култура
    • Спорт
  • Общество
    • Позиция
    • Интервю
    • Мнение
    • Патриот
    • Историята е една
    • #БУЗЛУДЖА
  • ЦКС
    • НОВИНИ
    • Е-БЮЛЕТИН
    • СЪБИТИЯ
  • Икономика
    • БИЗНЕС
    • Земеделие
    • Екология
  • Свят
  • Русия
    • Политика
    • Икономика
    • Общество
  • Китай
    • Политика
    • Икономика
    • Общество
  • ОБЯВИ
  • #БСП – ОБЕДИНЕНА ЛЕВИЦА
  • #ДПС-Общност и Заедност
Вестник ЗЕМЯ
НОВИНИ ЦКС

Развитие на собствени марки хранителни продукти и дигитализация с цел ръст на продажбите през 2024-та

От ЗЕМЯ 22 март 2024
 Развитие на собствени марки хранителни продукти и дигитализация с цел ръст на продажбите през 2024-та

Италианската кооперативна търговска верига Группо ВеГе ще се съсредоточи върху разрастването на собствените си марки хранителни продукти и инвестира в дигитализацията с цел по-добри финансови резултати през 2024-та.

Търговската верига планира да отвори 78 нови аутлета през 2024-та, включително 5 хипермаркета и 60 супермаркета.

По време на представянето на новите рекламни и маркетингови планове за 2024-година в Милано, Группо ВеГе заяви, че подготвя промоционални стратегии, за да насърчи продажбите в днешните времена на инфлация, като разширява своите собствени марки хранителни продукти в три категории –  стоки от първа необходимост, основни и премум клас.

Кооперацията също ще се фокусира към засилване на мениджърския контрол и автоматизирането и дигитализирането на процесите в компанията. Тя ще продължава да държи фокуса върху опазването на околната среда, социална и икономическа устойчивост. Въвеждат се инициативи за хранителна устойчивост и борба срещу хранителните отпадъци и се увеличава клиентската ангажираност.

Группо ВеГе се фокусира върху обучението на бъдещи мениджъри с участието на институти като ВеГе Академия.

Групата показва стабилно израстване през последните 9 години и в момента е на пето място на италианския дистрибуторски пазар като се състои от 32 основни компании и държи 7,5 % от националния стоков дял с 3052 магазина и търговска площ от 2 337 873 квадратни метра.

Етикети:на фокус Храни 2024
Предишна новина
Следваща новина

Последни публикации

  • Previous
  • Next
СЪБИТИЯНОВИНИ

КООПЕРАЦИИТЕ В ПОЛЗА НА ХОРАТА

4 юли 2025 00:01
КУЛТУРА

Новият сайт на Министерството на културата ще бъде с шрифта ЛИК

3 юли 2025 19:07
#ДПС-Общност и Заедност

АПС: Управляващото мнозинство се държи надменно в стил “Мерси за услугата

3 юли 2025 18:54
МНЕНИЕ

Какво всъщност означава „фейкнюз“

3 юли 2025 16:44
ЕКОЛОГИЯ

АНСА: Смъртоносната гореща вълна в Италия продължава и днес

3 юли 2025 16:22
МНЕНИЕ

Боян Дуранкев за цените и еврото: Страхът тежи повече от истината

3 юли 2025 15:03
Image Not Found

Категории
  • НОВИНИ 13274
  • ОБЩЕСТВО 2684
  • ЦКС 195
  • ИКОНОМИКА 1343
  • СВЯТ 5102
  • РУСИЯ 2404
  • КИТАЙ 1167
още НА ФОКУС
Е-БЮЛЕТИН ЦКС

КООП новини от Европа и света – е-бюлетин

27 юни 2025

Е-БЮЛЕТИН ЦКС

Новости в Кооперативната търговия – е-бюлетин 04/2025

2 май 2025

Е-БЮЛЕТИН ЦКС

Бизнес и финанси – е-бюлетин брой 1/2025

7 април 2025

  • Архив
  • За нас
  • Автори
  • Реклама
  • Условия за ползване
  • Контакти
  • Договори за Парламентарни избори
    – 27 октомври 2024 г.
  • Архив
  • За нас
  • Автори
  • Реклама
  • Условия за ползване
  • Контакти
  • Договори за Парламентарни избори
    – 27 октомври 2024 г.
© Вестник Земя 2025. Всички права запазени.