Развитие на собствени марки хранителни продукти и дигитализация с цел ръст на продажбите през 2024-та
Италианската кооперативна търговска верига Группо ВеГе ще се съсредоточи върху разрастването на собствените си марки хранителни продукти и инвестира в дигитализацията с цел по-добри финансови резултати през 2024-та.
Търговската верига планира да отвори 78 нови аутлета през 2024-та, включително 5 хипермаркета и 60 супермаркета.
По време на представянето на новите рекламни и маркетингови планове за 2024-година в Милано, Группо ВеГе заяви, че подготвя промоционални стратегии, за да насърчи продажбите в днешните времена на инфлация, като разширява своите собствени марки хранителни продукти в три категории – стоки от първа необходимост, основни и премум клас.
Кооперацията също ще се фокусира към засилване на мениджърския контрол и автоматизирането и дигитализирането на процесите в компанията. Тя ще продължава да държи фокуса върху опазването на околната среда, социална и икономическа устойчивост. Въвеждат се инициативи за хранителна устойчивост и борба срещу хранителните отпадъци и се увеличава клиентската ангажираност.
Группо ВеГе се фокусира върху обучението на бъдещи мениджъри с участието на институти като ВеГе Академия.
Групата показва стабилно израстване през последните 9 години и в момента е на пето място на италианския дистрибуторски пазар като се състои от 32 основни компании и държи 7,5 % от националния стоков дял с 3052 магазина и търговска площ от 2 337 873 квадратни метра.