Китайският културен център, София, проведе среща „Здравей, Китай! – Пътешествие в света на чая“

По повод Деня на китайския туризъм, който се чества на 19 май и Международния ден на чая – 21 май, в Китайския културен център в София бе организирана на 9 май интересна среща, придружена с лекция на тема „Здравей, Китай! – Пътешествие в света на чая“.
Събитието, водено от известната българска туристическа блогърка Лин Лин, привлече над сто български приятели на Китай и предизвика голям интерес.
Лекцията се фокусира върху две основни теми: „Китайският туризъм“ и „Китайската чаена култура“, като целта беше чрез приятелски и жив пример да се задълбочи интересът на българската публика към китайските туристически дестинации и традиционната култура.
Лин Лин сподели своите пътеписи от Китай, представяйки малко по-нетрадиционни, но много интересни дестинации като ледения свят на Харбин, впечатляващите пейзажи на Джандзяцзе и планинския град Чунцин.
Специално преживяване за присъстващите бе посещението в секцията за „Изживяване на чаената култура“. Лин Лин разказа за своите впечатления от приготвянето на чай в различни части на Китай, след което насочи публиката да се опита да напише йероглифа „чай“ (茶). Участниците имаха възможност да опитат различни сортове китайски чай – зелен, червен, бял и жасминов чай, за да усетят хармоничния и разнообразен източен аромат.
Много гости споделиха, че това събитие, организирано от Китайския културен център, за тях е било незабравимо културно преживяване.
Освен това Лин Лин даде подробни обяснения на практични въпроси, които вълнуваха публиката, като „входно плащане“ и „използване на интернет“, което помогна за намаляване на притесненията относно пътуването до Китай. Тя също така покани присъстващите да посетят град Нинбо, за да участват в празничните събития по случай Деня на китайския туризъм на 19 май и Международния ден на чая на 21 май.
С влизането в сила на безвизовия режим за българските граждани и подобряването на условията за влизане в Китай, Китайският културен център в София ще продължи да използва марката „Здравей, Китай!“ за популяризиране на туризма, като организира разнообразни културни и туристически инициативи, за да запознава българските приятели с хилядолетните традиции и съвременното развитие на Китай и да им помогне да опознаят тази красива страна.