• Новини
    • България
    • Социална политика
      • Децата на България
    • Закон и Ред
    • Скандално
    • Култура
    • Спорт
  • Общество
    • Позиция
    • Интервю
    • Мнение
    • Патриот
    • Историята е една
    • #БУЗЛУДЖА
  • ЦКС
    • НОВИНИ
    • Е-БЮЛЕТИН
    • СЪБИТИЯ
  • Икономика
    • БИЗНЕС
    • Земеделие
    • Екология
  • Свят
  • Русия
    • Политика
    • Икономика
    • Общество
  • Китай
    • Политика
    • Икономика
    • Общество
  • ОБЯВИ
  • #БСП – ОБЕДИНЕНА ЛЕВИЦА
  • #ДПС-Общност и Заедност
Вестник ЗЕМЯ
Вестник ЗЕМЯ
  • Новини
    • България
    • Социална политика
      • Децата на България
    • Закон и Ред
    • Скандално
    • Култура
    • Спорт
  • Общество
    • Позиция
    • Интервю
    • Мнение
    • Патриот
    • Историята е една
    • #БУЗЛУДЖА
  • ЦКС
    • НОВИНИ
    • Е-БЮЛЕТИН
    • СЪБИТИЯ
  • Икономика
    • БИЗНЕС
    • Земеделие
    • Екология
  • Свят
  • Русия
    • Политика
    • Икономика
    • Общество
  • Китай
    • Политика
    • Икономика
    • Общество
  • ОБЯВИ
  • #БСП – ОБЕДИНЕНА ЛЕВИЦА
  • #ДПС-Общност и Заедност
Вестник ЗЕМЯ
НОВИНИ ЦКС

Live Shopping – новата тенденция в електронната търговия

От ЗЕМЯ 21 юли 2023
 Live Shopping – новата тенденция в електронната търговия

Търговията на дребно не е това, което беше преди години. Моделът „виждам-сега-искам-сега“ бързо предефинира сектора и разбирането за него такъв, какъвто го познаваме.

От друга страна изискванията на потребителите постоянно нарастват, те търсят нови места и начини за пазаруване, което да се превърне в изживяване, а дигитализацията все по-често им ги предоставя.

Същевременно появата на разнообразни нови класове потребителска електроника и все по-често обновяващи се модели също оказва влияние върху този сегмент. За да може един онлайн магазин да отговори на всички тези нови тенденции и изисквания, трябва да открива непрекъснато нови начини за взаимодействие със своите клиенти. Всичко това прави съвсем логично бързото навлизане в онлайн пространството на едно ново явление – т.нар. Live shopping (пазаруване на живо), което постепенно става неизменна част от работата на все повече онлайн магазини.

Какво представлява?

Този модерен инструмент позволява създаване на своеобразни „видео събития“, излъчвани директно в онлайн магазина, при които стриймингът е комбиниран с възможности за директна покупка. За водещ често се използва популярен инфлуенсър и зрителите имат директна връзка с водещия, като могат да коментират и да задават въпроси.

Целта е да се подобри потребителското изживяване, доближавайки усещането от онлайн покупката до това при пазаруване на живо във физически обект. Благодарение на технологията, която стои в основата на това допълнение, клиентите могат да поръчват продуктите по време на тяхната видео премиера, която се излъчва в реално време в сайта. Live shopping-ът може лесно да се излъчва директно в онлайн магазина, както и да се интегрира със социални мрежи като YouTube, Instagram, TikTok, стриймвайки едновременно навсякъде. Допълнително видеото може да се записва и така да се гледа по всяко време от още по-голяма аудитория, като възможността за покупка не се губи.

Предимствата

„Live shopping е сред най-новите и динамични тенденции, които предоставят редица ползи както за клиентите, така и за търговците. Освен че добавя емоция, своеобразен жив контакт, повишава потребителската ангажираност и подпомага взимането на решение за покупка, този модел на пазаруване допринася и за по-доброто представяне на продуктите.

В крайна сметка резултатът е увеличаване на продажбите в онлайн магазина ви“ – споделя Любомир Русанов, управител на най-голямата хостинг компания в България СуперХостинг.БГ.

Проучванията показват, че сред предимствата на Live shopping за един онлайн магазин са по-висок процент реализирани продажби, по-дълъг престой на клиентите в сайта, развитие и популяризиране на продуктите и на бранда като цяло, по-висока удовлетвореността на клиентите и цялостното им преживяване на сайта. В добавка този модел на пазаруване ангажира в много по-голяма степен по-младите поколения. Освен това различни инструменти за Live shopping могат лесно да се интегрират с популярни платформи за онлайн магазини като WooCommerce и Shopiko.

Източник: standartnews.com

Етикети:на фокус Актуално КООП ЦКС
Предишна новина
Следваща новина

Последни публикации

  • Previous
  • Next
ФИНАНСИ

Българин взе 70 млн. лв. от продажба на акции

4 юли 2025 15:56
СВЯТ

Евростат: За 15 години цените на жилищата в България са скочили със 125%

4 юли 2025 15:41
РУСИЯ

Песков: Путин каза на Тръмп, че Москва чака датите на нови преговори с Киев

4 юли 2025 15:28
НОВИНИ

Привърженици на партия “Възраждане” протестираха пред Народното събрание

4 юли 2025 15:12
СВЯТ

Тръмп планира нови мита от 10 до 70 процента, които да въведе за десетки страни от 1 август

4 юли 2025 14:59
НОВИНИБЪЛГАРИЯ

Ролята на колективното начало и на кооперативното движение за култивирането на солидарно общество

4 юли 2025 14:19
Image Not Found

Категории
  • НОВИНИ 13289
  • ОБЩЕСТВО 2685
  • ЦКС 196
  • ИКОНОМИКА 1344
  • СВЯТ 5112
  • РУСИЯ 2412
  • КИТАЙ 1167
още НА ФОКУС
ФИНАНСИ

Българин взе 70 млн. лв. от продажба на

4 юли 2025

Българин декларира доходи в размер на 70 млн. лв., получени през миналата година, показват данни на Националната агенция за приходи

СВЯТ

Евростат: За 15 години цените на жилищата в

4 юли 2025

През първото тримесечие на 2025 г. цените на жилищата в ЕС са се повишили с 5,7%, докато наемите са се

РУСИЯ

Песков: Путин каза на Тръмп, че Москва чака

4 юли 2025

Русия продължава да чака датите на нов кръг от преговори с режима в Киев, заяви руският президент Владимир Путин предния

  • Архив
  • За нас
  • Автори
  • Реклама
  • Условия за ползване
  • Контакти
  • Договори за Парламентарни избори
    – 27 октомври 2024 г.
  • Архив
  • За нас
  • Автори
  • Реклама
  • Условия за ползване
  • Контакти
  • Договори за Парламентарни избори
    – 27 октомври 2024 г.
© Вестник Земя 2025. Всички права запазени.