• Новини
    • България
    • Социална политика
      • Децата на България
    • Закон и Ред
    • Скандално
    • Култура
    • Спорт
  • Общество
    • Позиция
    • Интервю
    • Мнение
    • Патриот
    • Историята е една
    • #БУЗЛУДЖА
  • ЦКС
    • НОВИНИ
    • Е-БЮЛЕТИН
    • СЪБИТИЯ
  • Икономика
    • БИЗНЕС
    • Земеделие
    • Екология
  • Свят
  • Русия
    • Политика
    • Икономика
    • Общество
  • Китай
    • Политика
    • Икономика
    • Общество
  • ОБЯВИ
  • #БСП – ОБЕДИНЕНА ЛЕВИЦА
  • #ДПС-Общност и Заедност
Вестник ЗЕМЯ
Вестник ЗЕМЯ
  • Новини
    • България
    • Социална политика
      • Децата на България
    • Закон и Ред
    • Скандално
    • Култура
    • Спорт
  • Общество
    • Позиция
    • Интервю
    • Мнение
    • Патриот
    • Историята е една
    • #БУЗЛУДЖА
  • ЦКС
    • НОВИНИ
    • Е-БЮЛЕТИН
    • СЪБИТИЯ
  • Икономика
    • БИЗНЕС
    • Земеделие
    • Екология
  • Свят
  • Русия
    • Политика
    • Икономика
    • Общество
  • Китай
    • Политика
    • Икономика
    • Общество
  • ОБЯВИ
  • #БСП – ОБЕДИНЕНА ЛЕВИЦА
  • #ДПС-Общност и Заедност
Вестник ЗЕМЯ
ОБЯВИ

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА СЪСТЕЗАТЕЛНА ПРОЦЕДУРА

От ЗЕМЯ 19 юни 2025

I. Наименование, адрес, телефон, факс, електронен адрес и лица за контакт на възложителя/предлагащата организация

Съюз на птицевъдите в България, Тел.:0888 524 393; Факс: 02/ 931 09 58

E-mail: ceo.bpu @gmail.com ;

Място/места за контакт: гр. София, бул. „Христо Ботев“ 80

Интернет адрес/и: Основен адрес на Предлагащата организация: www.bpu-bg.org

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: Ивайло Гълъбов/ Петя Петкова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На място – на горепосочения адрес за контакти или на следния линк – http://www.bpu-bg.org/index.php?MlW-gRW7I5WnIlWHUtKbcJSvY5efIJeDMxerIlKzU5&page=1

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На място – на горепосочения адрес за контакти или на ceo.bpu @gmail.com.

II. Наименование на процедурата, дадено от възложителя/предлагащата организация

За състезателна процедура с предмет „Избор на изпълнител като прилагаща организация по проект „Непобедимото Европейско яйце“ за реализиране на дейности, свързани с повишаване на осведомеността на европейските потребители, търговци и представители на бизнес сектора (по-конкретно на тези в Гърция и Румъния) относно характеристиките, качеството, вкусовите специфики и хранителната стойност на българските пресни яйца за консумация, с четири обособени позиции“

Обособена позиция № 1: Връзки с обществеността, социални медии, публикации, рекламни стоки

Обособена позиция № 2:  Създаване, актуализация и поддръжка на уебсайт

Обособена позиция № 3: Организиране на събития

Обособена позиция № 4 Реклама.

Място на изпълнение: Република България, Гърция, Румъния

III. Настоящото обявление е за:

    Възлагане на състезателна процедура

    Кратко описание на процедурата: Общата цел на процедурата е избор на прилагаща организация, която да разработи и изпълни дейностите, насочени  към подкрепа на усилията на предлагащата организация за нарастване на нейната конкурентоспособност на пазара на яйца в целевите държави, както и за повишаване информираността на гражданите в тези държави относно качествата, предимствата и хранителната стойност на яйцата, произвеждани от организацията.  Предвижда се да бъдат обхванати следните целеви групи – потребители/консуматори на яйца, домакинства, търговци, представители на ХОРЕКА сектора. За изпълнението на маркетинговия подход в проекта са предвидени информационни пакети към целевите групи, които включват търговски и потребителски дейности.

    Специфични цели:

    1. Икономическа цел: Повишаване на потреблението на български обогатени яйца и съответно повишаване на пазарния им дял в целевите пазари – Гърция и Румъния, посредством повишаване на износа от страна на българските производители, представлявани от Предлагащата организация по проекта.

    2. Информативна цел: Повишаване на осведомеността на европейските потребители, търговци и представители на бизнес сектора (по-конкретно на тези в Гърция и Румъния) относно характеристиките, качеството, вкусовите специфики и хранителната стойност на българските яйца за консумация.

    IV. Естество и обем на разходите:

      Прогнозна стойност 699 460 EUR без ДДС или 1 368 024,85  BGN без ДДС

      Обособена позиция № 1: Връзки с обществеността, социални медии, публикации, рекламни стоки – 146 860€ без ДДС или 287 233.19 BGN без ДДС

      Обособена позиция № 2:  Създаване, актуализация и поддръжка на уебсайт – 95 200 € без ДДС или 186 195.02 BGN без ДДС

      Обособена позиция № 3: Организиране на събития – 150 200€ без ДДС или 293 765.66 BGN без ДДС

      Обособена позиция № 4 Реклама – 307 200€ без ДДС или 600 830.98 BGN без ДДС

      Разбивка на естеството и обема разходи за обособена позиция 1:

      ЕСТЕСТВО НА РАЗХОДИТЕОБЕМ НА РАЗХОДИТЕ БЕЗ ДДС
      Изготвени и изпратени до медиите на електронен 3 бр. информационен бюлетин (на гръцки и румънски език) – по един на годишна база3 броя х 1500€ (2933,745BGN)
      Изготвени и изпратени до медиите 12 съобщения за печата (по 2 пъти годишно във всяка от целевите държави – Гърция и Румъния).12 броя х 500€ (977.915BGN)
      Организирани и проведени 12 бр. Пресконференции (по 2 годишно във всяка от целевите държави Румъния и Гърция). Изготвени 6 отчета за отзивите на медиите (по 2 отчета на годишна база).12 броя х 4000€ (7823.32BGN)
      Създадени 3 профила на проекта в основните социални мрежи (LinkedIn, Facebook и Pinterest)- създават се през 1-вата година от изпълнение на поръчката и се управляват през трите години на изпълнение на проекта. Изготвени 4 отчета за развитието на профилите в социалните мрежи (по 2 на годишна база- през втората и третата година от изпълнението на поръчката).За реклама и управление на профилите в социалните мрежи – 36 месеца х 1000€/месец  (1955,83BGN)
      Изготвени и публикувани 6 бр. публикации в пресата/специализирани издания от ХВП- във всяка от целевите държави Румъния и Гърция (по 2 бр. на годишна база).6 броя х 400€ (782.332BGN)
      Изготвени и публикувани 12 бр.  рекламни карета/колонки в пресата/специализирани издания от ХВП-  във всяка от целевите държави Румъния и Гърция (по 4 бр. на годишна база).12 броя х 80€ (156.4664BGN)
      Изработени и раздадени промоционални подаръци- общо 4800 подаръчни пакети (за трите години от изпълнение на поръчката)- 4300 бр. за крайни потребители и 500 бр. за представители на бизнес сектора в целевите държави, както следва:      За крайни потребители: o              1500 бр. Рекламни торбички- памучни, подходящи за пазар. o              500 комплекта Кухненски ръкавици и престилки. o              2000 бр. Магнити за хладилник. За бизнес сектора: o              250 бр. Папка за документи. o              100 бр. USB флаш памет. o              150 бр. Рекламни торбички- хартиени торби за опаковане на промоционалните подаръци.4300 бр. потребителски подаръчни пакети х 10€ (19.5583BGN) 500 бр. бизнес подаръчни пакети х 12€ (23.46996BGN)

      Разбивка на естеството и обема разходи за обособена позиция 2:

      ЕСТЕСТВО НА РАЗХОДИТЕОБЕМ НА РАЗХОДИТЕ БЕЗ ДДС
      Създаден 1 бр. Уебсайт на проекта (през 1-вата година от изпълнение на поръчката), но се поддържа през трите години на изпълнение на проекта.за изготвяне на дизайн на уебсайт – 1 х 1500€ (2 933.745BGN) за изготвяне на документация 1 х 200€ (391.166BGN) за разработка на сайт – 1 х 20000€ (39 116.60BGN) за поддръжка на сайт: • за второ ниво на техническа поддръжка и корекция на тежки дефекти и системни загуби – 50€ (97.7915BGN)/мес. х 30 месеца • за първо ниво на техническа поддръжка и по-леки системни дефекти – 70 € (136.9081BGN)/мес. х 30 месец • за ежемесечна поддръжка за преглед на сайта без дефекти – 80€ (156.4664BGN)/мес. х 30 месеца – за първично създаване на SEO оптимизация – 1 х 12000€ (23469.96BGN) – за месечна поддръжка за SEO оптимизация – 30мес. х 1500€ (2 933.745BGN) – за изготвяне на статии – 5 статии/мес. х 70€ (136.9081BGN) х 30 месеца 
      Изготвени 30 бр. SEO отчета за развитието на сайта (за 3-те години на изпълнение на поръчката).
      Изготвени 2 бр. отчети за ефективността на уебсайта и неговата актуалност (през 2-рата и 3-тата година от изпълнението на поръчката).

      Разбивка на естеството и обема разходи за обособена позиция 3:

      ЕСТЕСТВО НА РАЗХОДИТЕОБЕМ НА РАЗХОДИТЕ БЕЗ ДДС
      Проведени 2 бр. Уебинар (съответно за Румънските и Гръцките потребители), с продължителност до 3 ч. всеки- през 3-тата година от изпълнението на поръчкатаРазходи за провеждане на уебинари, в т. ч. осигуряване на платформа, лектори, професионални готвачи, администриране и управление – 2 х 4000€ (7 823.32BGN)
      Изготвен 1бр. отчет за проведени уебинари.
      Организирани 2 бр. участия на Предлагащата организация в хранителна изложба Фууд Експо (Гърция)- през 2-рата и 3-тата година от изпълнението на поръчката. Изготвен доклад за всяко изложение.За изработване на сглобяем щанд, който ще се използва при участията във всички изложения – 1 х 12000 € (23 469.96BGN) – За участие в хранителна изложба Фууд Експо, в т. ч. наемане на рекламна площ, осигуряване на продукти за дегустация и изпълнение на рецепти, осигуряване на помощни материали за извършване на кулинарните презентации, осигуряване на готвач/и, преводач/и, рекламен банер, осигуряване на транспорт, хотелско настаняване и изхранване за българските представители – 2 х 10000€. (19 558.30BGN) За участие в хранителна изложба ИндАгра Фууд, в т. ч. наемане на рекламна площ, осигуряване на продукти за дегустация и изпълнение на рецепти, осигуряване на помощни материали за извършване на кулинарните презентации, осигуряване на готвач/и, преводач/и, рекламен банер, осигуряване на транспорт, хотелско настаняване и изхранване за българските представители – 2 х 15000€ (29 337.45BGN)
      Организирани 2 бр.  участия на Предлагащата организация в хранителна изложба ИндАгра Фууд (Румъния)- през 2-рата и 3-тата година от изпълнението на поръчката. Изготвен доклад за всяко изложение
      Организирани 2 бр. двудневни бизнес посещения в България от страна на гръцки и румънски организации от ХВП сектора (B2B срещи с български производители на яйца, включващи работна маса и посещение на  международната изложба АГРА)- през 1-вата и 2-рата година от изпълнение на поръчката. Изготвен доклад след всяка B2B среща/посещение.За организиране на бизнес посещения в България, в т. ч. осигуряване на подходяща зала и оборудване, преводачи, транспорт, настаняване и изхранване на участниците, посещение на международна изложба АГРА – 20 участници х 500€ (977.915BGN) х 2 ( за двете години)
      Проведени на 2 бр. кулинарни училища с до 30 бр. участника във всяко училище (по едно еднодневно кулинарно училище в Гърция и Румъния)- през 1-вата година от изпълнение на поръчката. Изготвен доклад след всяко Кулинарно училище.За организиране и провеждане на кулинарни училища в Румъния и Гърция, в т. ч. осигуряване на подходяща зала и оборудване за провеждане на кулинарни демонстрации, модератори/професионални готвачи, кафе паузи, регистрация, заснемане – 60 участници х 130€ (254.2579BGN)
      Проведени 4 бр. тридневни обучителни курса по готварство ( с до 20 участника на курс) – по един курс годишно в Румъния и Гърция- през 2-рата и 3-тата година от изпълнение на поръчката. Изготвен доклад след всеки проведен курс по готварство.За организиране и провеждане на курсове по готварство в Румъния и Гърция, в т. ч. осигуряване на подходяща зала и оборудване, обучители, изхранване и настаняване на участниците, регистрация, заснемане – 40 участници х 250€ (488.9575BGN) х 2 ( за двете години)
      Проведени 4 бр. тематични закуски (всяка с участието на 40 представители на целевата група)- 2 тематични закуски в Букурещ и 2 тематични закуски в Солун, през 2-рата и 3-тата година от изпълнение на поръчката. Изготвен доклад след всяка проведена тематична закуска. за организиране на 2 тематични закуски с по 40 представители на целевата група – 80 лица х 20€ (39.1166BGN) х 2 ( за двете години)
      Организирани 4 бр. готварски работилници- по 2бр. в Гърция и 2бр. Румъния (с до 25 деца участващи във всяка работилница)- през 2-рата и 3-тата година от изпълнение на поръчката. Изготвени 2 бр. доклад- след всеки 2 проведени готварски работилници.за провеждане на 2 бр. готварски работилници – 2 х 1300€ (2542.579BGN) х 2 ( за двете години)
      Проведени 24 бр. дни за дегустация/год. (в 4 нас. места- Букурещ и Синая (Румъния) и Атина и Солун (Гърция) х 2 дни във всеки град- за всяка от 3-те години на изпълнение на поръчката) х 500 потребителя/участници. Изготвени 3 бр. доклада след провеждането на дегустационните дни от всяка година.  Разходи за дни за дегустация (наем на площ, щандове/витрини, транспортиране на продуктите от България, осигуряване на промотъри/консултанти): в Румъния – 2 града х 2 дни x 1000€ (1 955.83BGN) х3 ( общо за трите години)  и в Гърция – 2 града х 2 дни x 1000€ (1 955.83BGN) х3 (общо за трите години)

      Разбивка на естеството и обема разходи за обособена позиция 4:

      ЕСТЕСТВО НА РАЗХОДИТЕОБЕМ НА РАЗХОДИТЕ БЕЗ ДДС
      Отпечатани 15000 бр. брошури- цветни копия, върху висококачествена  илюстрационна хартия на двата езика- ГР и РО (през 1-ва година от изпълнение на поръчката).Отпечатване на брошури: 15000 х 1,50€ (2.933745BGN)   Изработване на кошнички за яйца: 3000 х 4,50€ (8.8012350BGN) – Отпечатване на подложки за хранене: 10000 х 0.20 € (0.391166BGN)
      Изработени 3000 бр. кошнички за яйца и отпечатани 10000 бр. подложки за хранене (през 1-ва година от изпълнение на поръчката).
      Изработена 1 бр. телевизионна реклама с продължителност 15 сек. – през 2-рата година от изпълнението на поръчкатаИзработване на телевизионна реклама: 1 х 6000€ (11 734.98BGN) Излъчване на телевизионна реклама: 50 х 1200€ (2 346.996BGN) х 2  (общо за двете години)
      Осъществени 100 бр. излъчвания на телевизионната реклама- през 2-рата и 3-тата година от изпълнение на поръчката (по 50 броя излъчвания годишно – по 25 във всяка от целевите държави Румъния и Гърция).
      Изработен радио-клип (аудиоспот)- 15 сек. аудио клип с готов текст и музика, 2 гласа, до 3 звукови ефекта (през 2-тата година от изпълнение на поръчката).Изработване на радио реклама: 1 х 2000€ (3 911.66BGN)   Излъчване на радио реклама: 720 излъчвания х 80€ (156.4664BGN) х 2(общо за двете години)
      Постигнато излъчване на радио- клипа-  360 пъти годишно – през 2-рата и 3-тата година от изпълнение на поръчката (3 пъти дневно в рамките 120 дни) във всяка от целевите държави Румъния и Гърция- общо 1440 пъти.
      Изработена и разположена 1 бр. банер реклама в електронната мрежа- през 2-тата година от изпълнение на поръчката.за 1 бр. банер реклама разположена в електронната мрежа – 1 х 100€ (195.583BGN)
      Изработени 6 бр. транспаранти и поставени на централни места в двете целеви държави- през 3-тата година от изпълнение на поръчкатаДизайн и изработване на транспаранти: 6 х 250€ (488.9575BGN) Поставяне на транспаранти: 6 бр. х 200 € (391.166BGN)мес. х 12 мес.
      Изработен 1 рекламен видеоклип озвучен в езиците на целевите държави (румънски и гръцки)- през 1-вата година от изпълнение на поръчката.за изработване на рекламен (видео) клип: 1 х 10 000€ (19 558.30BGN)

      V. Изисквания към кандидатите – Детайлна информация е достъпна в документ „Изисквания към участниците в процедурата“.

      VI. Изисквания към финансовия и техническия капацитет на кандидата/прилагащата организация

      1. Изисквания за „Икономическо и финансово състояние“ – необходимо е кандидатите за прилагаща организация да отговарят на следните изисквания:

            1. да са реализирали минимален общ оборот през последните три финансови години, изчислен на база годишните обороти и не по-малък от 50% от прогнозната стойност на промоционалната програма;

             2. да са постигнали положително съотношение между определени активи и пасиви към 31 декември на последната приключила година, съгласно методиката по приложение № 1 от Наредба № 8 от 05.05.2016 г. за условията и реда за изпълнение и контрол на промоционални програми за земеделски и хранителни продукти.

      • Изисквания за „Технически и професионални способности“ – необходимо е кандидатите за прилагаща организация да отговарят на следните изисквания:
      • през последните три години да са изпълнили поне две услуги с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката от състезателната процедура, и да имат препоръки за добро изпълнение за тях (с включена подробна информация, например вид поръчка и срок, обем и резултат) – отнася се за всяка от обособените позиции. Под „Сходен предмет“ следва да се разбира:
        • за обособена позиция 1 –  услуги в тяхната съвкупност или на основните им елементи – като организиране на публични събития, PR дейности, медийно планиране, управление на съдържание в социални мрежи, изработка на рекламни публикации, рекламни стоки и подаръци и др. или еквивалент.
        • за обособена позиция 2 – изпълнение на уеб проекти, насочени към маркетингови или информационни цели или еквивалент.
        • за обособена позиция 3 – изпълнение на услуги, свързани с организиране и провеждане на различни видове събития – независимо дали са с бизнес, образователна или комуникационна насоченост – включително участия на изложения, кулинарни демонстрации, онлайн събития (уебинари), обучения, дегустации или срещи с търговски и обществени представители или еквивалент.
        • за обособена позиция 4 – изпълнение на рекламни кампании или техни съставни части, които включват комбинация от печатна, електронна и външна реклама или аудиовизуално съдържание или еквивалент.

      2. да разполагат с необходимото техническо оборудване за осигуряване на качеството на услугите;

      3. да разполагат с експерти с нужната професионална квалификация, опит и/или образование – доказва се с удостоверение, трудова книжка и/или препоръки и др. доказващи документи.

      Минимални изисквания към ключовия екип за изпълнение на процедурата:

      Ключов експерт № 1: Ръководител на екипа

      Образование – висше, образователна степен „Магистър“ или по-висока (или еквивалентна образователна степен придобита в чужбина) в областта на Социални, стопански и правни науки или еквивалент.

      Специфичен опит: минимум 3 години ръководен опит (опит на ръководна длъжност и/или опит като ръководител на екип) при организиране и провеждане на събития и/или рекламни и/или маркетингови кампании или еквивалент.

      Ключов експерт № 2: Експерт в областта на PR и промоционални дейности

      Образование: висше, образователна степен „Бакалавър“ или по-висока (или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина) в областта на Социални, стопански и правни науки или еквивалент.

      Специфичен опит: участие в минимум 3 дейности, включващи PR, промоутърски, рекламни кампании или еквивалент.

      Ключов експерт № 3: Експерт в областта на графичния дизайн

      Образование: висше, образователна степен „Бакалавър“ или по-висока (или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина) в областта на графичния дизайн или еквивалент.

      Специфичен опит: участие в минимум 3 дейности в областта на графичния дизайн – разработка на визуална идентичност и/или дизайн на рекламни материали и/или уеб и дигитален дизайн или еквивалент.

      Ключов експерт № 4: Финансов експерт

      Образование: висше, образователна степен „Бакалавър“ или по-висока (или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина) в областта на финансите.

      Специфичен опит: минимум 3 години опит в организиране и финансово планиране на рекламни кампании/проекти или еквивалент.

      Критериите за подбор трябва да бъдат изпълнени от кандидата за прилагаща организация или поне от едно от лицата, участващи в обединение – кандидат за прилагаща организация.

      Кандидатите могат да изпълнят критериите за подбор, като се позоват на капацитета на трети лица.

      VII. Условия и начин на плащане:

      Авансово плащане в размера на 20% от размера на договора, платими в срок до 60 календарни дни след получаване на авансовото плащане от страна на Предлагащата организация и на база предоставяне нa фактура в оригинал.

      Първо междинно плащане на база реално извършени дейности за съответната календарна година. Плащането ще се извършват в български лева по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка, до 60 календарни дни след приемане на изпълнението и подписване на приемо-предавателен протокол и на база предоставяне нa фактура в оригинал.

      Второ междинно плащане на база реално извършени дейности за съответната календарна година. Плащането ще се извършват в български лева по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка, до 60 календарни дни след приемане на изпълнението и подписване на приемо-предавателен протокол и на база предоставяне нa фактура в оригинал.

      Окончателно плащане на база реално извършени дейности за съответната календарна година. Плащането ще се извършват в български лева по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ банкова сметка, до 60 календарни дни след приемане на изпълнението и подписване на приемо-предавателен протокол и на база предоставяне нa фактура в оригинал.

      Представените фактури в оригинал от страна на Изпълнителя следва да съдържат следните данни: данни за предмета на договора и неговият номер, както и всички необходими законови реквизити и текст: „Разходът е по проект финансиран от Програма: Насърчаване на селскостопанските продукти (AGRIP), Покана за представяне на предложения: AGRIP-SIMPLE-2024. Номер на проекта: 101194384.

      VIII. Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката

      36 месеца от датата на сключване на договора.

      IX. Срок на валидност на офертата 

        6 месеца, считано от датата, определена за краен срок за получаване на офертите.

        X. Място и срок за подаване на оферти

        Оферти за участие в процедурата могат да се подават писмено, по електронен път с квалифициран електронен подпис или чрез лицензиран пощенски оператор на следните адреси:

        E-mail: ceo.bpu @gmail.com ;

        гр. София, бул. „Христо Ботев“ 80

        Срок за подаване на оферти – до 23:59:59 ч. на 25.07.2025г. ;

        Дата на отваряне на офертите – 28.07.2025 година.

        XI. Място и срок за получаване на документацията за участие в процедурата

        е-mail: ceo.bpu @gmail.com ;

        гр. София, бул. „Христо Ботев“ 80

        Срок за получаване на документация за участие до 20 дни от датата на публикуване: на място, по електронен път или на посочения линк: http://www.bpu-bg.org/index.php?MlW-gRW7I5WnIlWHUtKbcJSvY5efIJeDMxerIlKzU5&page=1

        XII. Критерий за възлагане – съотношение цена- качество.

        Показатели за комплексна оценка, които се оценяват по методика за оценка:

        1. Предложена цена – П1 с относително тегло: 40 % (0,40)
        2. Техническо изпълнение – П2 с относително тегло: 60 % (0,60), включващо:

        a. Кандидатът е предложил План за управление на риска, съдържащ идентифицирани рискове и мерки за управлението им (Представя се за всяка от обособените позиции) – максимум 50 точки.

        b. Кандидатът е представил „Предложена концепция за изпълнение“, в което се оценява степента на съответствие между предложеното изпълнение и целите/посланието на проекта (Представя се за всяка от обособените позиции) – максимум 50 точки.

        Оценката се извършва по скала от 0 до 50 точки, както е подробно описано в Методиката за определяне на комплексна оценка.

        Участниците следва да представят „План за управление на риска“ за всяка обособена позиция (до 3 стр., свободен текст), съдържащ идентифицирани рискове и мерки за управлението им.

        Участниците следва да представят „Предложена концепция за изпълнение“ за всяка обособена позиция (до 3 стр., свободен текст), включващо описание на изпълнението и връзката му с целите на проекта.

        XIII. Информация относно обособените позиции

        Подробна информация е предоставена в Техническа спецификация.

        XIV. Друга информация

        Кандидатите могат да поискат писмено от предлагащите организации разяснения по обявлението и документацията за участие в състезателната процедура най-късно до 10 дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. Предлагащата организация следва да предостави разясненията в 4-дневен срок от получаване на искането, но не по-късно от 6 дни преди изтичане на срока за подаване на офертите. В разясненията не се посочва лицето, направило запитването. Разясненията се предоставят чрез изпращането им по електронна поща до всички кандидати и се прилагат към документацията, която се предоставя на последващи кандидати.

        Предлагащата организация може по всяко време да проверява заявените от кандидатите данни, да иска разяснения относно офертата и представените към нея документи, както и да изисква писмено представяне в определен срок на допълнителни доказателства за обстоятелствата, посочени в офертата.

        В изпълнение на проект, финансиран от Програма: Насърчаване на селскостопанските продукти (AGRIP),

        Покана за представяне на предложения: AGRIP-SIMPLE-2024.

        Акроним на проекта: UnEgg

        Номер на проекта: 101194384

        Бенефициер: Съюзът на птицевъдите в България (СПБ)

        Предишна новина
        Следваща новина

        Последни публикации

        • Previous
        • Next
        НОВИНИБЪЛГАРИЯ

        Недялко Недялков: Храните от първа необходимост са поскъпнали до 40% за две седмици. А какво стана с инфлацията от 0%!?

        19 юни 2025 17:39
        #БСП - ОБЕДИНЕНА ЛЕВИЦАНОВИНИ

        Донка Михайлова: Местната власт трябва да се вслушва в гражданите и техните нужди

        19 юни 2025 17:32
        ИКОНОМИКАРУСИЯ

        “Роскосмос”: Русия ще изстреля конкурента на Starlink по-късно тази година

        19 юни 2025 17:27
        НОВИНИИКОНОМИКА

        Кралство Бахрейн е страна, гост на ПМИФ

        19 юни 2025 16:24
        ПОЛИТИКАНОВИНИ

        Politico научи откъде ЕС планира да вземе още средства за Киев

        19 юни 2025 16:10
        СКАНДАЛНОСВЯТ

        НАТО или социална държава!? Испания трябва да похарчи половината пари за пенсии, за да вдигне военните разходи до 5% от БВП

        19 юни 2025 15:54
        Image Not Found

        Категории
        • НОВИНИ 13123
        • ОБЩЕСТВО 2659
        • ЦКС 192
        • ИКОНОМИКА 1321
        • СВЯТ 4998
        • РУСИЯ 2349
        • КИТАЙ 1141
        още НА ФОКУС
        НОВИНИ БЪЛГАРИЯ

        Недялко Недялков: Храните от първа необходимост са поскъпнали

        19 юни 2025

        АНТИ НОВИНИТЕ ДНЕС. 1. Маман от вертепа на Посолството се срещна с дежурния си клиент на абонамент. На него България

        #БСП - ОБЕДИНЕНА ЛЕВИЦА НОВИНИ СОЦИАЛНА ПОЛИТИКА

        Донка Михайлова: Местната власт трябва да се вслушва

        19 юни 2025

        „Местната власт трябва да се вслушва в гражданите и техните нужди. Точно по този начин в Троян са създадени много

        ИКОНОМИКА РУСИЯ

        “Роскосмос”: Русия ще изстреля конкурента на Starlink по-късно

        19 юни 2025

        Руската космическа агенция планира да изстреля първата си партида сателитни интернет терминали по-късно тази година в опит да се конкурира

        • Архив
        • За нас
        • Автори
        • Реклама
        • Условия за ползване
        • Контакти
        • Договори за Парламентарни избори
          – 27 октомври 2024 г.
        • Архив
        • За нас
        • Автори
        • Реклама
        • Условия за ползване
        • Контакти
        • Договори за Парламентарни избори
          – 27 октомври 2024 г.
        © Вестник Земя 2025. Всички права запазени.