В Москва руски модни марки поставиха рекорд по брой отваряния на магазини

Делът на руските модни марки в структурата на отворените магазини достигна 95% през 2024 г., което беше рекорд за последните две години. Това се казва в съобщение на NF Group, предаде ТАСС.
„Московският пазар за улична търговия на дребно е свидетел на постоянно нарастване на броя на новите магазини на руски марки. Техният дял в общата структура на откритията достигна 95% през 2024 г., което е рекорд за последните две години“, се отбелязва в съобщението.
Общо, според анализаторите, през миналата година са открити или обявени за отваряне 44 обекта от модния сегмент по основните търговски коридори на столицата, което е с 13% повече от 2022 г.
„Въз основа на резултатите от първото тримесечие на 2025 г. очакваме търговците на модни стоки да останат активни по отношение на броя на заявките за отваряне на магазини в централните търговски обекти на Москва. Въпреки това, предвид ниските нива на свободни работни места, техният брой може да намалее до края на 2025 г.“, отбеляза Ирина Козина, директор на стрийт ритейл (улична търговия) в NF Group.

Една от най-известните марки в Русия е Gloria Jeans. Тя е съветска и руска компания, специализирана в производството и продажбата на облекло, обувки и аксесоари за цялото семейство. Компанията е основана през 1988 г. от Владимир Мелников.